Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Rychlý kontakt:

info@pajeci-technika.cz

phone icon+420 463 034 311

mobile devices icon+420 725 884 940
mobile devices icon+420 725 884 930



 

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní služby PPL nebo Českou poštou


 

Zboží zasíláme i na Slovensko. Kontaktujte nás pro bližší informace o cenách, způsobu a termínu doručení.

Zboží si můžete také osobně vyzvednout v naší provozovně po předchozí telefonické domluvě.




 





» Záruční a pozáruční servis
Záruční a pozáruční servis

Na veškerá u nás zakoupená zařízení poskytujeme 2-letou záruční lhůtu. Skladem držíme běžné náhradní díly. Obvyklá délka záruční opravy je cca 1 týden.

V případě poruchy zařízení v záruční době:

  • Kontaktujte nás telefonicky na číslo 725884930 nebo e-mailem na adresu info@pajeci-technika.cz
  • Zařídíme zdarma svoz zařízení k nám na provozovnu do Dolní Rovně, nebo můžete zařízení předat osobně v naší provozovně P2J Technology, s.r.o., Dolní Roveň 153, 53371 Dolní Roveň
  • Běžné závady jsme schopni opravit do 1 týdne, jedná -li se o složitější opravu s nutností zaslání ND od výrobce, dodržujeme zákonem stanovenou 30-ti denní lhůtu
  • Po dokončení servisních prací vystavíme servisní protokol a odesíláme zařízení zpět na Vaši adresu, záruční doba zařízení se samozřejmě prodlužuje o dobu strávenou v servisu

Pozáruční servis:

  • Poskytujeme servisní služby na zařízení značky Quick
  • V případě požadavku na servis nás kontaktujte telefonicky na číslo 725884930 nebo e-mailem na adresu info@pajeci-technika.cz
  • Zařízení zašlete k nám na provozovnu do Dolní Rovně, nebo můžete zařízení předat osobně v naší provozovně P2J Technology, s.r.o., Dolní Roveň 153, 53371 Dolní Roveň
  • Během 1 týdne Vás budeme kontaktovat s návrhem servisních úkonů a s cenovou nabídkou na servisní práce.
  • Běžné závady jsme schopni opravit do 1 týdne, jedná -li se o složitější opravu s nutností zaslání ND od výrobce, je doba servisních prací závislá na dostupnosti ND u výrobce
  • Po dokončení servisních prací vystavíme servisní protokol a odesíláme zařízení zpět na Vaši adresu