Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Rychlý kontakt:

info@pajeci-technika.cz

phone icon+420 463 034 311

mobile devices icon+420 725 884 940
mobile devices icon+420 725 884 930



 

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní služby PPL nebo Českou poštou


 

Zboží zasíláme i na Slovensko. Kontaktujte nás pro bližší informace o cenách, způsobu a termínu doručení.

Zboží si můžete také osobně vyzvednout v naší provozovně po předchozí telefonické domluvě.




 





» Doprava a platba

Doprava - přehled možností

Pro převzetí Vašeho zboží existuje několik možností. Vyberte si tu, která Vám bude nejlépe vyhovovat.

1. Osobní odběr

Vyhovuje-li Vám osobní jednání, můžete si Vaše zboží vyzvednout v naší provozovně v Dolní Rovni.

podrobnosti...

2. Přepravní společnost GLS

Společnost GLS doručuje obvykle do 24 hodin po převzetí zásilky po celé ČR.

podrobnosti a ceny...

3. Česká pošta - Balík Do ruky

Doručení balíku na Vaši adresu.

podrobnosti  a ceny...

4. Česká pošta - Balík Na poštu

Vyzvednutí balíku na Vámi zvolené poště.

podrobnosti a ceny...

 

Přehled možností zaplacení

Můžete si zvolit z několika variant, jak nákup u nás uhradit. Vyberte si tu, která Vám bude nejvíce vyhovovat.

1. Platba v hotovosti při osobním odběru v naší provozovně

Zboží zaplatíte hotově přímo při převzetí zboží v naší provozovně v Dolní Rovni.

podrobnosti...

2. Platba dobírkou

Zboží zaplatíte přepravci při dodání, přímo na Vámi určené adrese.

3. Platba předem - proforma

Po odeslání košíku Vám bude na e-mailovou adresu odeslána proforma faktura, podle níž můžete provést platbu.
Vzhledem k bankovním převodům může připsání na náš účet trvat 1-3 pracovní dny.

Čísla účtů:

Fio banka 2800205484/2010
KB: 107- 1510790297/0100

Jako variabilní symbol uveďte číslo proforma faktury.

4. Platebním příkazem (odběr na fakturu)

a) Podnikatelé

Odebírat zboží na fakturu mohou pouze zákazníci, kteří u nás již v minulosti nakupovali. Pokud jste nový zákazník, není možné Vám možnost odběru na fakturu poskytnout.

b) Státní instituce, velké firmy, korporátní společnosti

Odběr na fakturu je možný na základě předložení závazné objednávky, která má tyto náležitosti:

  • kompletní fakturační údaje odběratele
  • adresa dodání a konečný příjemce
  • způsob převzetí / dopravy
  • bankovní spojení a návrh platebních podmínek
  • výčet objednávaného zboží a jeho cena
  • kontaktní osoba, telefon (fax, e-mail)
  • razítko firmy a podpis odpovědné osoby

Originál závazné objednávky je nutné doručit osobně nebo poštou, případně její kopii poslat naskenovanou jako přílohu mailu.